madnez

Alla inlägg under maj 2007

Av David Lundqvist - 31 maj 2007 20:05

...i min brevlåda. Fick mitt bluetooth headset som kan va bra å ha när man jobbar. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=173797




Känns som det funkar fint! Nu är det bara resten av grejerna man beställt som väntar. Det är farligt med eBay. Blir många roliga "vill-ha-prylar" som handlas där :F

Av David Lundqvist - 30 maj 2007 19:46

...är det sedan Robert dog. Kändes tärt när jag åkte förbi olycksplatsen idag. Helt overkligt! Trots att det gått så lång tid så känns det som igår...knepigt de där....



Kikade lite på ny mobil igår oxå. Det blir en Samsung U600, verkar helt okej...

Av David Lundqvist - 27 maj 2007 22:23

Ja då vart det en hård helg igen...har sluppit jobba iafall förutom att jag byggt upp en friggebod då förstås på LV5.


Ikväll vart det Pirates 3 på bio. Riktigt dålig film. Inte alls värt att betala för att se. Ruggigt långtråkig...



Av David Lundqvist - 24 maj 2007 00:37

...nya möjligheter :)


Sitter man här å har allmänt tråkigt å kan inte sova.

Håller på surfa runt å leta ett case till mina cd-spelare å mixer. Slänger in en bild på dom och caset sm jag vill köpa....känns dock rätt sjukt att det ska kosta 2600:- för en väska.


Näe...dags att gå å lägga sig nu om man ska ta sig till jobbet imorrn!

Av David Lundqvist - 23 maj 2007 22:21

...då har man skaffat sig en blogg då...halvtärt, men vad gör man inte när man har tråkigt :F


Ska försöka skriva om lite allt möjligt tärt, men blir nog mest om "alla" spelningar osv.


Kan börja med att berätta att en tatuering är på väg...blir nått halvtärt vid foten skulle ja tro....




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards