madnez

Alla inlägg under augusti 2008

Av David Lundqvist - 6 augusti 2008 16:46

Har hänt lite saker på sista tiden nu :p

Vart påkörd av ett rattfyllo när jag stod parkerad hemma på gården. Heeeelt sjukt vare. Hörde en smäll vid 00:00 men tänkte inte mer på det. Jag jobbade under tiden, men hade inga körningar så jag satt inne och kikade på film. Efter ett tag fick jag körning och kom ut till synen som bilderna visar. Ut från bilen som kört på mig ramlar en utlänning fullare än fullast! Jag ringer polisen direkt och står med pepparsprayen i andra handen. Det enda han sa hela tiden var typ "please, please" osv. När han såg blåljusen komma sparang han över gårdarna nedanför så polisen fick släppa hunden på honom som hittade fyllot ganska snabbt. Så det är på södermalm de händer :D

Slänger med en bild på goskatterna oxå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards