madnez

Alla inlägg under augusti 2009

Av David Lundqvist - 31 augusti 2009 21:39

Visst är det en fin hund!? :)

Av David Lundqvist - 30 augusti 2009 13:44

varför sluta bry sig? varför såra när man älskar? varför låtsas som ingenting?

jag accepterar nu!



Av David Lundqvist - 25 augusti 2009 17:42

Skit i allt tärt...de är väl ett bra motto!? De försöker jag med och de funkar prima! Här är några fler som verkar skita i allt. Dock lite väl mkt :)





Av David Lundqvist - 17 augusti 2009 23:55

Köp min bil! :)


Av David Lundqvist - 11 augusti 2009 22:26

vi åkte på en åbo-tripp i helgen! väldigt slappt och avslappnande...tack tack :) kul å träffa gamla kollegor också :p



Av David Lundqvist - 10 augusti 2009 20:15

ja det är riktigt! jag HAR cancer. låter helt overkligt, men overkliga saker kan ju också hända.


sommaren har varit väldigt lång och krokig, men det måste gå...

jag har lärt mig en hel del och det är väl inget ont som inte för något gott med sig säger man.

jag har kravlat mig upp efter mina smällar, lärt mig le igen och förstått mig på kärlek ännu en gång...

livet kan ta märkliga vändningar och det bästa man kan göra är att ta in det och ta lärdom av allt.

lita på vänner, men var även beredd att kunna stå på egna ben, en dag kan även dina närmaste svika och inte orka mer...


oavsett vad som händer mig så vet jag att jag alltid, alltid har mig själv att luta mig mot och jag har insett att livet kan sluta när som helst, så att ta vara på det lilla och låta det obetydliga vara betydelsefullt är självklarhet för mig nu!


tänk på hur ni behandlar andra och tänk på att saker som är meningslöst för er kanske egentligen är väldigt betydelsefullt för andra...



jag syftar inte på någon speciell, jag bara speglar en del av mina tankar :)

vänner är dyrbart och växer inte på träd!




Av David Lundqvist - 6 augusti 2009 22:32

Efter lång tid i stiltje så uppdaterar jag igen. Allt har varit lite upp och ner i sommar, men har haft det otrolig skönt och känner mig väldigt positiv nu :)

Jag åkte ner till Rättvik i helgen på Classic-car-week och skulle vidare ner mot Stockholm och åka färja med Sara på söndagen. Riktigt så ville inte bilen. I höjd med Hofors lyckas oljetråget spricka så där blev vi stående. I Hofors. Efter en del samtal hit och dit kom min bror som en räddande ängel ända från S-vall till Hofors med en trailer för att dra hem oss till stan. 27mil :p


Nu fortsätter bloggandet! Över and ut!


Ovido - Quiz & Flashcards