madnez

Direktlänk till inlägg 4 september 2007

long time...

Av David Lundqvist - 4 september 2007 00:18

Tyckte det var dags för ett nytt inlägg då...


Har väl inte hänt allt för mkt än att man jobbat dårå.

Var iafall på invigningen av Oleary's bowling för nån vecka sen, vilket var skoj då allting var gratis den kvällen :) Var färmed Johan å Cicci.


Sen helgen efter bar det iväg på Open Trot i Bergsåker, vilket inte inbringade en enda krona plus då fel hästar vann :p


Har handlat på mig lite mer prylar nu som jag slänger upp lite bildder på så fort jag knäppt några. Tro om man är prylberoende.......ja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Lundqvist - 11 februari 2011 20:10

www.djd.nu

Av David Lundqvist - 1 april 2010 01:27

Nog för att e-mail är snabbt och smidigt, men håll med om att de är MKT roligare å få ett handskrivet brev...när det är ett sådant från sin älskling, är det ännu bättre ;) Puss på dig Sara!...

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:05

Titt... :)

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:03

De var tider de! :)

Av David Lundqvist - 4 februari 2010 03:12

Det blev ju en riktigt grym slipsknut iafall :) Tänk...jag KAN verkligen det mesta, å bra blir det B-)...

Ovido - Quiz & Flashcards