madnez

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Rubrik saknas

Av David Lundqvist - 9 oktober 2007 21:10

Nu har jag varit vaken i ett och ett halvt dygn typ. Igårkväll vid 21:30 ringde dom från ICC och ville jag skulle köra ner en lastbil till Norrköping. Så jag tog med Cicci och drog ner med den över natten. Var ju bara det att jag hade jobbat sen 07:00 på morgonen så man var ju rätt slö när man kom ner dit vid 09:30 i morse :p

Till råga på allt så small bakdäcket på lastbilen när jag var 6km norr om Huddik, så där vart jag ju stående i 3,5 timmar innan däcket var bytt och jag var på rull igen...ojojoj.


Appropå det så kanske det är någon som vill köpa Ciccis tärda bil? Den går bra och går ju garanterat igenom besiktningen 5/11. 4500:- för en Golf CL 1,8. Bara å slå till!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Lundqvist - 11 februari 2011 20:10

www.djd.nu

Av David Lundqvist - 1 april 2010 01:27

Nog för att e-mail är snabbt och smidigt, men håll med om att de är MKT roligare å få ett handskrivet brev...när det är ett sådant från sin älskling, är det ännu bättre ;) Puss på dig Sara!...

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:05

Titt... :)

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:03

De var tider de! :)

Av David Lundqvist - 4 februari 2010 03:12

Det blev ju en riktigt grym slipsknut iafall :) Tänk...jag KAN verkligen det mesta, å bra blir det B-)...

Ovido - Quiz & Flashcards