madnez

Alla inlägg den 4 juni 2007

Av David Lundqvist - 4 juni 2007 20:58

Är bara tvungen att visa lurarna jag beställde nyligen som damp ner i brevlådan idag.

Är riktigt nöjd med dom och allra helst eftersom jag fick dom så billigt :)

Av David Lundqvist - 4 juni 2007 20:38

Snickrade ihop en hemsida häromdagen som jag tänkte ni kunde få kika på. Allt för att skrida fram min karriär som DJ :D

 http://www.djd.nu


I övrigt är allt lugnt å soft. Mycket med jobbet dock eftersom sommaren börjat komma igång vilket gör att det blir mer glass att leverera och toklånga dagar.


I lördags skulle jag och Edlund ner till Bergsjö med Joel, men inte vart det så eftersom bilen havererade på väg ut ur garaget. Så därför vart det bara grillning i tokvärmen hemma hos mig och sen en sväng på hemmaplan. Vart trevligt det med så :)


På fredag tar Cicci studenten och jag är SÅ stolt över henne. Betygen hon fått är riktigt bra! Då blire mer party party....yiiihooo!

Ovido - Quiz & Flashcards