madnez

Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Audi A3

Av David Lundqvist - 5 februari 2008 22:00

Så var det ett tag sen igen jag skrev. Ska därför uppdatera lite vad som hänt.


Har köpt ny bil! Audi A3 vart det. 1,8T -00 Flyter äntligen på i trafiken igen. Nu väntas bara chippet så kommer jag upp i 192hk. bra där!

 Köpte även till ett par 18" A8-kopior. finfint!


Sen har jag äntligen fått det första paketet med skivor från DJ Scandinavia. 300 utvalda DJ's i Skandinavien som får den absolut nyaste, outsläppta, musiken på marknaden. Känns  väldigt skojigt att få vara en av dessa.


Har även blivit tillökning i våran lilla familj med en liten labradorvalp :)

Ebba är så fin så fin och allt går bra hittills. Lite tjur då å då, men de är väl sånt som hör till antar jag :p

Observera vad lite hon är jämfört med Trulsa (katten våran) :D


Annars är allt som vanligt. 1 veckas semester har jag haft och på den veckan hände mycket skoj.


 
 
Ingen bild

FB

1 juli 2008 20:30

Tjo tjo. Är det "DJ Xclusive Scandinavia" du menar?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Lundqvist - 11 februari 2011 20:10

www.djd.nu

Av David Lundqvist - 1 april 2010 01:27

Nog för att e-mail är snabbt och smidigt, men håll med om att de är MKT roligare å få ett handskrivet brev...när det är ett sådant från sin älskling, är det ännu bättre ;) Puss på dig Sara!...

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:05

Titt... :)

Av David Lundqvist - 22 mars 2010 02:03

De var tider de! :)

Av David Lundqvist - 4 februari 2010 03:12

Det blev ju en riktigt grym slipsknut iafall :) Tänk...jag KAN verkligen det mesta, å bra blir det B-)...

Ovido - Quiz & Flashcards